måndag 25 augusti 2008

Kylskåpet på rätt plats!

Nu har kylskåpet hamnat på sin rätta plats, jag alltså! Under 16 veckor i höst ska jag utvecklas på PowerYoga. Jag har beslutat att lägga fokus på det inre och även öka min rörlighet i kroppen. Det känns jättespännande och så motiverande. Stället är en helt fantastisk miljö där man känner lugnet så fort man kliver innanför dörren. Efter passet njuter vi av dusch, bastu och en lyxig bubbelpool:-) Jag är frälst när jag kommer hem...

4 kommentarer:

Johanna sa...

Låter underbart! Skulle jag också vilja prova. Finns det här härliga stället i vår lilla stad?

Karin Olovsson sa...

Det låter ju superskönt. I alla fall bubbelpoolen :-)

Malin N sa...

PowerYoga är hur bra som helst! Jag har tränat PowerYoga i ca 1,5 år och älskar det. Det är träning för både in och utsidan och jag bär med mig en kroppsmedvetenhet i vardagen. Om axlarna åker upp känner jag det, jag kan avlasta ryggen genom att stå rätt osv. Kort och gott, jag är frälst. I början var det inte särskilt jobbigt, men ju mer man lär sig om andning knipning och rörelser desto jobbigare blir det.

kram Malin

MiTTSeTTe sa...

Avis! Vilket ställe! Mitt besök i söndag gjorde mig till en helt ny människa.
Och du skall dit typ hela tiden!!

/Kramar från en som fick träningsvärk av yoga, Lisette