onsdag 6 augusti 2008

Sista semesterveckan!

Aquaria och Parken Zoo har varit senaste dagarnas utflykter. Vilka lyxbarn vi har i dagens samhälle, de bara får åka runt på en massa roliga saker hela tiden... Nåja, det är ju sista semesterveckan och sedan blir allt som vanligt igen försökte jag förklara för min son i dag!
Dagis, middag loch lite lek och sedan marsch i säng. Varje dag. Inget annat skoj innan jul minsann... Säkert!

Inga kommentarer: