tisdag 31 mars 2009

Dagens vårtecken!



Det var 6 plusgrader när jag lämnade Sigtuna i morse före 07!


De har sopat skolgården med maskiner, underbart!


Barnen tror att det är sommar och klär av sig jackorna, men inte mössan...


Gräsmattan är framme och allt som varit "gömt i snö"...





Hoppas få möta fler tecken närmsta veckan!

1 kommentar:

MiTTSeTTe sa...

Jag älskar vårtecken!! Solen värmer så skönt nu, hoppas att du har det bra.
kram