söndag 8 februari 2009

Snor, snor

Nu börjar jag tröttna på alla dessa baciller som härjar vilt! Ska det aldrig ge med sig? Gustav blev frisk för en vecka sedan, då blev jag förkyld igen... Kenneth kroknade mitt i veckan och har varit liggande tills i dag. Då vaknar Gustav med ont i örat igen och hög feber! Det är ju underbart:(
Jag måste nog köpa decinfektionsgel och få lite mer bacillskräck... Det är svårt när jag vistas i barnmiljö hela dagarna och dagisbaciller när man kommer hem.

Vi kämpar på, snart kommer våren och solen:)
Hurra!


1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ CIA!
Läst just ditt inlägg om baciller. Har också känt senaste månaden att man vistas i riktiga bacillhärdar. Från att tagit hand om kräkande och snoriga barn på jobbet till att varit hemma med snoriga,hostiga, febriga barn. Just nu är jag hemma med Nils som fått vattkoppor i helgen (storebror hade det för ca tre veckor sen), det kliar och han har prickar överallt. Det positiva är att de får göra bort det.krya på er.
Hälsningar Ulle