Jag måste nog köpa decinfektionsgel och få lite mer bacillskräck... Det är svårt när jag vistas i barnmiljö hela dagarna och dagisbaciller när man kommer hem.
Vi kämpar på, snart kommer våren och solen:)
Hurra!

Nu gläntar vi på fönstret igen...En spännande resa har startat i vår familj. Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar. Följ med på resan fram till Skrållans födelse!

Läs och skriv gärna en hälsning!
1 kommentar:
HEJ CIA!
Läst just ditt inlägg om baciller. Har också känt senaste månaden att man vistas i riktiga bacillhärdar. Från att tagit hand om kräkande och snoriga barn på jobbet till att varit hemma med snoriga,hostiga, febriga barn. Just nu är jag hemma med Nils som fått vattkoppor i helgen (storebror hade det för ca tre veckor sen), det kliar och han har prickar överallt. Det positiva är att de får göra bort det.krya på er.
Hälsningar Ulle
Skicka en kommentar