söndag 1 februari 2009

Nostalgi!

10 år är väldigt lång tid när man tänker efter... Ändå kan vi konstatera efter en helg i Luleå att det mesta är sig likt och mycket ser precis likadant ut som när vi levde vårt liv som studenter där i staden! Det var väldigt kul att åka upp tillsammans med min vän Anna och uppleva gamla minnen... Riktigt med påfyllelse av energi och många roliga skratt, hotellyx och bara nöjen- det behöver vi i bland!
Skrållans resa går i rask takt just nu och jag tror att han växer så det knakar. Jag tycker att magen är väldigt stor och jag känner honom tydligt, speciellt sena kvällar och tidiga mornar vilket inte tyder på någon succérytm direkt. Jag försöker att inte stressa så mycket men det är svårt när jobbet är väldigt hektiskt och allt rullar på. Jag känner av tydligt när det blir för mycket så jag måste ta det lugnt, vill inte få ont hela tiden! Det var en kort sammanfattning av läget så här i den tjugoandra veckan. I dag fick Åsa en liten Molly, Grattis!

Inga kommentarer: