tisdag 3 februari 2009

Kamp för livet!

Johanna har en länk till en blogg om en 3o+ kvinna mitt i livet som drabbats av svår cancer. Hon skriver om sin vardag och om vad som komma skall... En otroligt känslosam blogg och mycket tänkvärd! Hon verkar helt fantastisk och hennes nätverk runt omkring också. Jag slås så klart av tanken att inte gnälla för småsaker, inte vara missnöjd, inte tänka negativt och så vidare. Återigen är jag där jag hamnar titt som tätt; ta vara på dagen och gör det bästa av den!
Läs Sabinas kamp.

http://mittlivsabina74.blogspot.com/

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vilken kamp hon har! Kunde bara skumma lite lätt igenom några inlägg för jag orkar inte börja gråta just nu. Nu ska jag ut och springa. Tänk vad skönt och vilke lyx att kunna springa och röra på sig!
Kram