lördag 28 februari 2009

Framtiden!



Här är Gustav och hans favorit Z! Vad ska det bli av våran lilla sportkille? Han spelar och spelar från morgon till kväll på "isen" hemma i vardagsrummet... Det är inte så att vi tvingar honom direkt utan han väljer det hela tiden! Jag kämpar med att hitta på andra saker också; lera, måla, pärlplattor, lite mer pyssel... Han måste ju kunna sitta stilla en stund:)
Puss Gustav- älskar dig!







1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk vad tidigt intressen sätter sina spår. Se bara på Theo som inte verkar intresserad av hockey men däremot av massa annat som vi alla vet.
Ang sitta still: När jag var liten kunde jag tydligen inte heller sitta still ens för att äta, utan jag studsade vid middagsbordet. Nu kan jag sitta läääänge och njuta av en god middag. No problems!
/Karin (som sitter och tittar på en svårt Jetlaggad man som sover i soffan!)