Det känns så bra och jag är nöjd med mig själv över att inte planerat en massa saker. Det blir att ta dagarna som de kommer och sedan i slutet av veckan hitta på lite aktiviteter med Gustav... Jag är redan nu när lovet börjar påfylld med massor av ny energi. Vår helg i huvudstaden får högsta betyg. Vi har verkligen haft en härlig helg:)
Bio, fantastiska middagar, långa frukostar, flanerat på stan, lite shopping och trevligt sällskap av vänner!
1 kommentar:
Skont att hora att du ser till att ta det lite lugnt och njuta. Jag blir lite oroloig nar du ar sa stressad och trott ibland. Ha det sa bra. Vi kommer hemm snart och da vill vi garna traffa er asap.
Kram fran Karin (Rickard och Theo halsar men dom ligger i poolen)
Skicka en kommentar