torsdag 19 februari 2009

Helg i city!


I helgen ska jag fira att sportlovet börjar!

Min man har bjudit mig till stan på en underbar weekend:) Det ska bli såå härligt... Vi bor på hotell hela helgen och njuter av god mat, bio och lite andra trevliga aktiviteter.

Det blir lyxigt!

Recension kommer till veckan.


1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga tider! Hoppas ni har det gott. Jag rättar nationella prov... kram