
I helgen ska jag fira att sportlovet börjar!
Min man har bjudit mig till stan på en underbar weekend:) Det ska bli såå härligt... Vi bor på hotell hela helgen och njuter av god mat, bio och lite andra trevliga aktiviteter.
Det blir lyxigt!
Recension kommer till veckan.
1 kommentar:
Härliga tider! Hoppas ni har det gott. Jag rättar nationella prov... kram
Skicka en kommentar