torsdag 12 mars 2009

Ny look!



Här är delar av det nya vardagsrummet... En ny fondvägg med mindre brunt, mer svart och en blå/grön/grå färg. Väldigt mönstrad men jag tycker att det blev snyggt!
Sedan väntar vi på sotaren för att kunna börja mysa framför den nya kaminen...
Några nya krukor, andra gardiner och en ny läslampa så har vardagsrummet fått sin vårlook!



7 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen lite bilder. Det är ju inte så långt att åka och titta ifs men svårt att få ihop under veckorna. Det ser jättefint ut! :-)
Kram Karin

Anonym sa...

Superfint! Kommer förbi i helgen och kollar live.
Kram Maria

Anonym sa...

Åh, mysigt med kamin! Gillar fondväggen också. Hoppas ni får mysa vid kaminen snart ;-//Johanna

MiTTSeTTe sa...

Vad fint det blev! Kanske ni som kan
tapetsera vill praktisera hos oss!
Kram

Anonym sa...

Ni och ni...
I bland är det bra att ha med sig gamla kunskaper vidare i livet... Jag uppskattar det verkligen:)

/C

Anonym sa...

Blev ju supersnyggt! Kaminen ser mysig ut, Stiba kommer bli avis...

Erika

Anonym sa...

Vad fint! Det är definitivt inte för sent att elda inne - idag blåste det såå kallt...!
Kram
Anna