Japp, då har man gjort detta för 35 gången!
Födelsedagar är trevliga men inte så speciella längre, tänk hur det var förr när man fyllde 10...
I dag fyller min kompis och kollega Lena också år, det är vårdagjämning och solen skiner!
I morgon åker jag på tjejhelg till Sandhamn med spa och god mat. Det ser jag verkligen fram emot!
I går såg vi Män som hatar kvinnor på bio, jättebra tycker jag även om det inte var någon rolig historia direkt. Noomi Rapace gör ju huvudrollen helt suveränt!
Trevlig helg!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

6 kommentarer:
Grattis vännen! Härligt att du roar dig. Kram
Nu sitter jag och väntar på Taxi Mattssom som skall ta oss till Stavsnäs och Sandhamn. Skall bli så mysigt och vi får fira dig lite till i helgen.
Kram
Hej Cia.
Grattis i efterskott! Jag har hittat till din blogg genom Fia till Towe till Maria till dig.
Du ser ut att mysa med stormagen. Inte för att jag längtar tillbaka till det, för jag mådde som en apa. Mina grabbar är 4 och 5 (snart 6) år.
Vi har haft en kanonfin vårdag med plusgrader och sol idag.
Hälsningar från Mattisudden.
Grattis på dig!
Kram
Tänk att man kan höra av gamla klasskompisar från högstadiet och gymnasiet... Häftigt...Kul att du skrev en kommentar Elina!
Tack!
/C
Måste ju kommentera vår gemensamma högtidsdag! Jag somnade tidigt i soffan eftersom är så gammal:)(Eller var det för att jag var trött efter att ha fira sonen och svärmor?)
Skicka en kommentar