måndag 30 mars 2009

Sammanfattning!


Det är så härligt att ha varit på ett evenemang och känna sig så himla nöjd och upprymd efteråt! Vår dag på Cirkus var verkligen toppen! Alla föreläsare som jag skrev om i förra inlägget hade mycket att bjuda på. Jag tycker alla var jättebra... Olika fokus men ändå samma tema. Jag har så många tankar som nu ska sorteras, lite svårt nästan... Min man förväntar sig en jobbig vecka när jag ska analysera allt jag tagit till mig:)

I kväll ska han få en genomgång av Paolo och Lenas relationssnack, jag ska presentera de sex kloten/bollarna som var stommen i deras liv, som var viktiga i deras liv tillsammans. Jag tror att man kan läsa mer om föredragen på allt om barns hemsida. De avslutade sitt snack med att berätta att de varje dag hade något de kallade kärlekskvarten, då handlade det om att ta en kvart på kvällen att prata med varandra utan tv och andra störande moment....Den andra kärlekskvarten berättade de inte så mycket om men det gjorde däremot Katerina Janosch. Hon är ju speciell så klart men jag tycker ändå att hon sa mycket tänkvärt & roligt!

Min enda gång i livet stående mitt på Cirkus scen hittar du på bild på Karins blogg:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh, jag hade också velat vara med. Hoppas det kommer igen nästa år. Kul att dagen blev lyckad.
Kram Maria