söndag 22 mars 2009

Skärgården...


Ett dygn av lugn och ro och trevligt sällskap...
Vi tog bilen till Stavsnäs och båten vidare till Sandhamn. Incheckad på Seglarhotellet tog vi en promenad i solskenet, det är härligt med skärgården! En långlunch med god mat och sedan vidare till spa-behandlingarna. Vi softade sedan hela eftermiddagen vid poolen, pratade mycket och läste lite svallertidningar som Maria stod för:) Ett härligt glas alkoholfritt vin och sedan middag på mysiga hotellet på kvällen. Vi var inte särskilt långvariga, tröttheten gjorde sig påmind väldigt tidigt, även på de två icke-gravida. Söndagen blev en lång frukost och en sakterlig promenad för de tjocka, de smala tog en joggingtur! Sedan var vi tvungen att smyga tillbaka till rummet och se reprisen av Robinson... Vi tyckte det var kul och kommer att fortsätta följa 2009 års program på lördagar. Båten tog oss hem igen och när jag nu sitter här och skriver om dygnet på Sandhamn förstår jag ju hur mycket jag uppskattat det! Väldigt härligt att få energipåfyllning och få umgås med tjejerna...

Ny vecka, nya uppdrag!
Ha en skön vecka...

2 kommentarer:

Anonym sa...

TACK för trevligt sällskap och vad härligt att få benämnas som en av de smala! *fniss*
Kram Karin

Anonym sa...

Tack för två härliga dagar. Massagen jag tog var ingen höjdare känner jag nu, axel och rygg är värre än innan men ALLT det andra var ju toppen!
Hoppas det kan bli av igen.
Ses på torsdag.
Kram Maria K E