
Tja, vad ska man säga...? Kvällens vinnare!
Jag bryr mig egentligen inte så mycket om fortsättningen för Eurovisions finalen orkar jag inte se. Jag tycker det är långdraget och alla grannar röstar bara på varandra. Nä, det är svenska uttagningarna som är lite roliga i alla fall. Även om detta kanske inte var vinnaren i mina ögon så blev röstningen riktigt spännande, det ska avgöras precis som nu in i det sista!!
Vi (jag, mamma och Karin) funderade under röstningen om vem som egentligen röstar? Ingen av oss skulle tänka på att plocka fram mobilen och rösta, det räcker att titta...
Vår teori höll bara ett tag när EMD fick höga poäng av alla förälskade unga flickor men vem är det som har röstat på Malena?
Röstar du i sådana här tävlingar?
Dags att gå och sova.
I morgon väntar en lugn söndag, blir kanske en bakdag och sedan middag hos svärmor, skönt...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar