Kvällen ska jag avsluta i glada vänners lag med en trevlig middag på restaurang som än så länge är hemlig... Spännande!
Det är för övrigt men ack så viktigt även vår bröllopsdag i morgon så det passar fint med att fira lite extra. Egentligen är det Kenneth och Rickards år i år för att fixa bröllopsdagen. Nu blev det annat inbokat och de få äran nästa år i stället...
Två år sedan den där magiska kvällen i solnedgången och jag älskar min man lika mycket varje dag, puss!
Grattis mamma på födelsedagen!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar