torsdag 5 mars 2009

Arbetsveckans sista dag!

I dag har jag spontanbokat en gravidmassage på 50 minuter på Axelssons Spa som ligger på hamngatan. www.axelsonsspa.se Jag fick en tid i morgon eftermiddag precis som jag önskade... Det är jag verkligen i behov av och ändå är det så svårt att unna sig själv den lyxen, konstigt! De har en specialbänk för gravida med ett hål i bänken för magen. Jag var där en gång när Gustav låg i magen så det är bra! Hoppas komma ut som en ny fräsch kvinna...
Kvällen ska jag avsluta i glada vänners lag med en trevlig middag på restaurang som än så länge är hemlig... Spännande!
Det är för övrigt men ack så viktigt även vår bröllopsdag i morgon så det passar fint med att fira lite extra. Egentligen är det Kenneth och Rickards år i år för att fixa bröllopsdagen. Nu blev det annat inbokat och de få äran nästa år i stället...
Två år sedan den där magiska kvällen i solnedgången och jag älskar min man lika mycket varje dag, puss!


Grattis mamma på födelsedagen!

Inga kommentarer: