lördag 7 mars 2009

Ren nyfikenhet...

Jag har lagt till Hanna Graafs blogg som länk bland allt jag läser... Jag skyller mitt surfande på att jag sitter stilla mycket mer just nu än vad vanligt är!
Jag blev lite nyfiken på vad hon skriver, vi bor ju nästan grannar och väntar bebisar samtidigt ungefär. Vi får väl börja hänga nere på stan, eller var det stureplan?
I dag har vi en lugn hemmadag och mannen har spacklat vår fondvägg. Känns lite hemskt att riva ner den fina tapeten som vi hade men jag vill verkligen byta färg. Funderar på hur man kan designa en tapet/fondvägg som man kan ta ner och sätta upp igen- återanvända. Det tror jag många skulle gilla, ekonomiskt och praktiskt plus att det är roligt att byta färger ofta. I morgon kommer en bild av resultatet. Tapeten kommer från Decor Maisons serie Nature. De har många fina tapeter!
http://www.decormaison.se/dm_skipintro.htm

Trevlig Lördag!

Inga kommentarer: