torsdag 15 november 2007

Hemmadag 2

Nu är det visst inte lika roligt med hemmadag längre! Nu är det min tur att umgås med toastolen... Fy, det är inte kul. Vilken förkylning som helst är ju bättre, i alla fall när man är mitt uppe i magsjukan. Men... det är klart, det går ju över rätt fort! Gustav vart ju pigg direkt så jag hoppas på detsamma. Varför får jag alla Gustavs krämpor och Kenneth klarar sig alltid? Dåligt immunförsvar eller kan det påverka att jag är mottaglig eftersom jag vistas med barn av olika slag 24 h om dygnet...
Om man går ner i vikt är ju magsjukan bra för att hitta något positivt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch och blä för magsjuka! Du får starta upp motorerna med en glass precis som Theo och Alice.

Kram

Erika