Hurra! I kväll har jag varit vaken hela idol, och då menar jag även omröstningen klockan 22:25! Kenneth uppmärksammade mig dock snabbt på att jag faktiskt hade sovit i nästan två dygn efter magsjukan så det var väl inte så konstigt...
Jag följde i alla fall kvällens avsnitt intensivt, gospeltema och allas vår Carola på besök. Säga vad man vill men jag tycker att hon fortfarande är snygg och sjunger väldigt bra! Nu till en analys av de 5 idolerna som är kvar. I kväll måste väl alla tycka att detta äventyr är över för den trettioåriga Skånepågen tänkte jag och även juryn visade det sig...
men inte... vem är det som röstar på honom?? Ja, jag vet han är en så´n där som man nästan tycker lite synd om och på det sättet får han röster... Nä, jag har tröttnat på honom och hans klämchecka inlägg efter uppträdandet. Nästa vecka måste det ju bara bli han som får packa väskan!
Jag hoppas så klart att Daniel vinner, klart bäst:-)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


2 kommentarer:
Håller med. Jag somnade dock innan det var klart. :-(
Men herregud, vad länge sedan jag läste din blogg! Undrar just om det har att göra med det där du skrev om fröknars höga arbetsbelastningar den här tiden på året?? Det är skönt att läsa att du funderar i samma banor som jag (gällande jobbet), men den som först kommer på vad vi ska bli när vi blir stora kan väl tipsa den andre, eller?!
Skicka en kommentar