I dag har vi haft en skön söndag! Vi var borta, då menar jag långt borta på andra sidan stan på en inflyttningsfest på lördagkväll. Det var trevligt men man kände sig så klart lite småseg när söndagmorgon stod för dörren... Då kom Theo med sin mamma o pappa och vi gick alla en lång promenad ner till Sigtuna. Där blev det lunch och sedan gick vi vidare till familjen Enquist som nu äntligen har flyttat hit till Sigutna. Där fick barnen leka och vi andra fick äta farsdagstårta och bara sitta och prata. Tänk vad kul att de bor här nu, våra nya grannar! Sedan gick vi promenaden hem igen och då hade det blivit mörkt ute! Det var en lugn och skön dag med inga måsten, man behöver några timmar av den varan också. I morgon stundar en ny vecka:-)
Grattis alla pappor på farsdag!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar