Jag funderar just nu över upplägget på bloggen. Sluta? Ändra inriktning? Fortsätta som det är... Det går att se på många olika sätt. I bland kan jag tycka att det är lite läskigt att alla som vill kan läsa det jag skriver. I bland tycker jag att det inte spelar någon roll... Ofta blir bloggen som en dagbok, berättelser ur livet ligger en ju närmast på något sätt. Kanske vore det roligare att ha en blogg av den typen om man kunde kommunicera mer med de som läser och det är ju dödsdömt! Vem läser? Vem skriver något? Inte många får jag säga med lite sorg i tonen, inte bitterhet oh, nej bara sorg:-) Jag har en tanke om att bloggen ska få handla om inredning, fina saker, projekt osv, sånt som jag tycker om. Ja, jag vet inte men det växer väl fram ett beslut så småningom!
Trevlig Helg!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
4 kommentarer:
Cecilia, känner som du här, med bloggandet. Men en sak är säker. Jag tycker det är jättekul att läsa Din blogg. Glad när det är ett nytt inlägg. Kommenterar ibland och ibland nickar jag bara instämmande, ler eller skrattar åt något kul. Fortsätt blogga!
Ocn Ni bloggläsare av Från mitt fönster - kommentera mera!!!
Kram Johanna
Jag känner också ofta som du, orkar jag fortsätta blogga eller ska jag lägga ner?! Men då tänker jag på framtiden, det kan var kul att gå in och läsa längre fram vad man egentligen hade för sig och titta på bilder man lagt in. Jag blir också glad att läsa din blogg, så jag tycker absolut att du skall fortsätta.
Kram Maria
jag tycker att det är kul att få följa med dig lite i livet, trots att vi bor så långt bort. jag läser dagligen men kommenterar inte alltid, har oftast en unge i famnen och det är påfrestande att skriva med en hand:)kram kram från oss på backevägen
Instämmer med de tidigare kommentarerna. Det är alltid roligt att läsa din blogg, rolig och tänkvärd. Fastän vi inte ses så kan jag hålla kontakten med dig via din blogg. Men jag kan också förstå att timmarna på dygnet inte alltid vill räcka till allt man vill...
Skicka en kommentar