torsdag 24 april 2008

Torsdag kväll...

18 plusgrader och sol!
Barnfri kväll!
Middag på vår egen toppenkrog Båthuset med min man!
Tid för att sitta och prata och njuta av en god middag!
Promenad längs vattnet med en glass från Våfflan till efterrätt!
AIK-Djurgården på tv...
Vi är romantiska vi!

3 kommentarer:

Karin Olovsson sa...

Hur var det nu med att fotografera middagstallrikar? ;-)

Maria Kvickström Enquist sa...

Låter som en toppenkväll tycker jag! Vi har inte tagit oss till Båthuset över huvudtaget.
Kram

Anonym sa...

Fotot är från deras hemsida!!! Jag har inte fotat(denna gång)....
/C