Barnfri kväll!
Middag på vår egen toppenkrog Båthuset med min man!
Tid för att sitta och prata och njuta av en god middag!
Promenad längs vattnet med en glass från Våfflan till efterrätt!
AIK-Djurgården på tv...
Vi är romantiska vi!

Nu gläntar vi på fönstret igen...En spännande resa har startat i vår familj. Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar. Följ med på resan fram till Skrållans födelse!
Läs och skriv gärna en hälsning!
3 kommentarer:
Hur var det nu med att fotografera middagstallrikar? ;-)
Låter som en toppenkväll tycker jag! Vi har inte tagit oss till Båthuset över huvudtaget.
Kram
Fotot är från deras hemsida!!! Jag har inte fotat(denna gång)....
/C
Skicka en kommentar