söndag 27 april 2008

Välja rätt?

Nu ska det köpas nya utemöbler till altanen... Just nu är det tveksamt om det blir några middagar och fikastunder på Katarina alls för vi kan inte komma fram till vad vi vill ha. Jag blev så trött på allt vad utemöbler heter förra sommaren när det regnade oavbrutet och vi hade köpt nya möbler som inte höll måttet alls... Så här en kommande sommar efter känns det i och för sig bra för nu vill jag ha en annan stil. Men det är en djungel och jag kan inte ens komma fram till färg eller kvalité eller material. Ska man köpa dyrt och tro att då håller det bäst eller köpa billigt och köpa nytt ofta? Det är en svår nöt att knäcka...
Här är några bilder på tre helt olika stilar som alla är snygga på sitt sätt!








1 kommentar:

Karin Olovsson sa...

Hoppas ni kommer fram till något bra för en middag på Katarina är inte dumt! ;-) Lycka till med valen och kvalen.