söndag 6 april 2008

Söndagsinvesteringar!



Kläd/leksaksbytardagar är ju kanon! Egentligen borde det väl vara ett krav att man lämnar in något också och inte bara går dit och handlar som vi gjorde i dag... Tusan, det betyder att vi behöver ha någonstans att göra oss av med gamla kläder och "bebis"leksaker som jag och Gustav kallar det. Men det är ju kul att fynda så vi samlar på oss mer i stället och letade ivrigt på klädborden och bland leksakerna. Tänk vad bra när vi kan byta saker med varandra också...
Dagens inköp blev några jeans, tröjor, ett par regngalonisar, ett par coola gympaskor och sist men inte minst den här borgen som ni ser på bild! Jag blev en poppis mamma och tycker själv att jag gjorde ett kap!
Totalen 200 kr...

Avslutade dagen med en fantastisk middag hos Olovssons! Heja Karins pappa som kan fixa gott kött...

Hej Hopp - Ha en trevlig vecka!




Inga kommentarer: