fredag 4 april 2008

Vackra vyer!





Tänk vad värdefullt och värt att uppskatta att vi får vistas i denna vackra natur, så orörd och tyst... Fantastiskt när man ser bilder och svårt att känna in i verkligheten.
Tack pappa för att du vuxit upp i dessa trakter och guidar oss runt vidderna!









2 kommentarer:

Malin N sa...

Vilka vackra bilder, tänker på Bo Kaspers låt "Vackert land vi bor i". Hoppas er helg varit bra, vi har varit på en kanonkul 40-års fest. Kom i säng efter tre och var riktigt nöjda, både maken och jag, över att vi orkat partaja till småtimmarna...

Anonym sa...

Härligt att se riktiga vinterfoton, det har inte varit mycket av den varan i Göteborg... Jag erkänner att jag läser din blogg, men kommenterar aldrig, sorry! // Anki