Nu gläntar vi på fönstret igen...En spännande resa har startat i vår familj. Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar. Följ med på resan fram till Skrållans födelse!
fredag 4 april 2008
Vackra vyer!
Tänk vad värdefullt och värt att uppskatta att vi får vistas i denna vackra natur, så orörd och tyst... Fantastiskt när man ser bilder och svårt att känna in i verkligheten.
Tack pappa för att du vuxit upp i dessa trakter och guidar oss runt vidderna!
Vilka vackra bilder, tänker på Bo Kaspers låt "Vackert land vi bor i". Hoppas er helg varit bra, vi har varit på en kanonkul 40-års fest. Kom i säng efter tre och var riktigt nöjda, både maken och jag, över att vi orkat partaja till småtimmarna...
Härligt att se riktiga vinterfoton, det har inte varit mycket av den varan i Göteborg... Jag erkänner att jag läser din blogg, men kommenterar aldrig, sorry! // Anki
2 kommentarer:
Vilka vackra bilder, tänker på Bo Kaspers låt "Vackert land vi bor i". Hoppas er helg varit bra, vi har varit på en kanonkul 40-års fest. Kom i säng efter tre och var riktigt nöjda, både maken och jag, över att vi orkat partaja till småtimmarna...
Härligt att se riktiga vinterfoton, det har inte varit mycket av den varan i Göteborg... Jag erkänner att jag läser din blogg, men kommenterar aldrig, sorry! // Anki
Skicka en kommentar