


Jag måste hitta en "blåsa" som matchar smoking och gör mig snygg! Puh, en riktig utmaning med allra ord. Den ska ju så klart inte vara svart men mest troligt knälång. Det känns rätt eftersom vi ska på ett bröllop i skärgårdsmiljö. På lördag blir det stan för hela slanten. Jag har en idé om att besöka second hand butiker och där kommer det hänga en riktig pärla i rätt storlek som det bara finns en av... Återkommer med resultatet!
2 kommentarer:
Det där med Second Hand lät svårt. Men blir du som du säger så är det bara att gratulera. Och du kan ju låta sy om den lite om den inte skulle sitta perfekt.
Hej tjejen!!
Du hittar säker nån fin blåsa och jag kan varmt rekomendera butik "KIK" , Mästersamuellsgatan6.
Dom har jätte fina fest kläder till ok priser..lycka till kram Jempa.
Skicka en kommentar