Matcherna Grupp D
10 Juni
Grekland-Sverige
20:45
Salzburg
14 Juni
Sverige-Spanien
18:00
Innsbruck
18 Juni
Ryssland-Sverige
20:45
Innsbruck

Heja Sverige friskt humör, det är sus som gör..... Citat Gustav
Nu gläntar vi på fönstret igen...En spännande resa har startat i vår familj. Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar. Följ med på resan fram till Skrållans födelse!

Läs och skriv gärna en hälsning!
3 kommentarer:
Hej!
Perfekt att jag fick spelschemat, har gått och funderat på om matcherna är på dagtid. Vore tråkigt att missa dem, då vi inte kan se på tv på skolan...
Jag har lagt min röst på vårbarnet!
Kram Anna
Ja visst längtar man till fotbollsmatcherna?! Ska bli superkul. Förut tittade jag mycket mer på fotboll men nu orkar jag inte ens hålla mig vaken till Champions League matcherna på tv. Men när landslaget spelar EM och VM då är det lätt att hålla sig vaken. Ska bli kul!!!
Tack, skönt att ha koll på läget! Nu vet jag iallfall när min sambo kommer sitta som klistrad framför tv-n.... :-)
Skicka en kommentar