Jag gick med Gustav till fotografen eftersom vi gärna vill ha lite schyssta svartvita foton på honom och inte bara dagiskorten... Då hade fotografen en tävling som heter "vårbarnet 2008"! Då var fotograferingen gratis och sedan får vi möjlighet att köpa foton. Min ambition var ej tävlingen men nu när min guldgosse ändå finns med i galleriet så vill vi ju så klart vinna!!! En stor inramad förstoring vore ju inte helt fel. Då behöver vi er hjälp...
Gå in på www.kongsmark.se och kolla in nummer 7.
Maila sedan till info@kongsmark.se och lämna din röst.
TACK!
Heja Gustav!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
8 kommentarer:
Nu har i alla fall både Gunnar och jag lämnat vår röst på Gustav. Det var ju ett jättefint kort. Farmor
Jag har röstat!
Nu har jag röstat. Kortet var ju superfint. Hoppas ni vinner!
Ja men han var ju finast. Vilken tuffing med uppkavlade jeans.
Vilken fin liten kille ni har!Jag har lämnat min röst. Yvonne
Hej på Er!
Jag har dragit mitt strå till stacken, en röst på Gustav från mig.
Ha det så gott // Anki
Jag röstade på nummer 5... :-)
Skoja bara. Klart jag la min röst på coola killen på bild nummer 7.
jag oxå!
Skicka en kommentar