
De här killarna går inte att hyra eller köpa... Man måste känna dem! I helgen gjorde de ett jättejobb och grävde i timmar för att vi skulle plantera ny häck. Det var ett enormt arbete! Det är polare det... TACK!
Gustav var med och jobbade hela dagen mer och mindre i vägen. Tur nog kom Lucas och sedan Thea och Alice så de kunde leka i stället...Jag drog mitt strå till stacken också och hjälpte till med planteringen och sedan var det servering av vätska, kaffe, bulle, grillade hamburgare, öl, kaffe igen och sedan en god grillmiddag med vin... Det var alla väl värda och vi har varit rätt trötta idag men fortsatte ändå med att bättra på med ytterligare jord och vattning. Kenneth har även startat ett projekt på baksidan där han ska framkalla mer gräsmatta.




Vi är jättenöjda med vår nya tomt!
3 kommentarer:
Vad fint det blev! Hoppas komma förbi en kväll och inspektera.
Kram
Det ser riktgt fint ut. Mer inramning. Ska bli kul att se live. Hoppas på en lite lugnare tempo nästa helg. Hoppas vi kan ses lite då så Theo får träffa brorsan och vi får träffa er och planera lite Kroatien.
Kanon..villka grymma killar!!
Måste definitivt komma förbi och kolla in häcken nån dag..glöm nu inte att vattna,vattna!!
Kram
Skicka en kommentar