Synd att det är rätt regäl tidsskillnad mellan oss och Canada! Nu klockan 23 börjar semifinalen i hockey VM... Jag brukar väl aldrig vara vaken den här tiden en fredag men jag sympatiserade med min man och drack kaffe vid 21 för att hålla mig vaken en stund. Jag menar Henke står ju faktiskt i målet hela kvällen!! Om jag surfar kanske jag klarar hela första perioden?!
Ps.14000 och 11000 steg de två senaste dagarna, hejja!
1-0 till Canada 5:35 in i första:-(
God natt!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Jag höll mig också vaken hela första och det var ju riktigt spännande. Men det är ju en dag idag också. Fast vädret verkar ju sisådär...
Skicka en kommentar