Det ska bli en bra sommar i år, det har experter sagt och det måste man ju tro på, eller hur!
Nu gläntar vi på fönstret igen...En spännande resa har startat i vår familj. Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar. Följ med på resan fram till Skrållans födelse!
Läs och skriv gärna en hälsning!
2 kommentarer:
Ja, man blir alldeles lycklig! Vi har också haft en fantastisk helg. Familjen har även utökats med två vatten salamandrar och Olivia är hel-lycklig! Lite trist att avsluta helgen med att sitta och jobba bara, blev precis klar, klockan är 23.35 (inte för att gnälla men, visst är det mycket jobb nu, eller är det inbillning? Ser en hägring i form av ett sommarlov framför mig, nu är det "go with the flow" som gäller fram till dess).
kramar
Nja, nu tog väl fröken i lite, den var ju bara 22.35. Betyder det att jag har en timme "över" nu? Vad ska jag hitta på?
Skicka en kommentar