lördag 10 maj 2008

Vilken helg!

Det är ju för underbart när sommarvärme och härliga vårkänslor kommer på riktigt! Det har varit såååå varmt i dag! I går kväll satt vi ute och käkade supergod middag hos Olovssons till efter midnatt... I morse vid 8-tiden gick jag och Gustav i bara linne ner till bageriet och köpte helgfrukost, toppen! Jag blir så glad och längtar så mycket till semesterveckorna, de kommer snart och de är rätt många!
Det ska bli en bra sommar i år, det har experter sagt och det måste man ju tro på, eller hur!

2 kommentarer:

Malin N sa...

Ja, man blir alldeles lycklig! Vi har också haft en fantastisk helg. Familjen har även utökats med två vatten salamandrar och Olivia är hel-lycklig! Lite trist att avsluta helgen med att sitta och jobba bara, blev precis klar, klockan är 23.35 (inte för att gnälla men, visst är det mycket jobb nu, eller är det inbillning? Ser en hägring i form av ett sommarlov framför mig, nu är det "go with the flow" som gäller fram till dess).

kramar

Malin N sa...

Nja, nu tog väl fröken i lite, den var ju bara 22.35. Betyder det att jag har en timme "över" nu? Vad ska jag hitta på?