måndag 5 maj 2008

3 timmar kvar...

Deklarationen ska vara inlämnad senast om tre timmar annars tjänar staten 160 miljoner på alla som är försenade och får böter... Det gick ju finfint att deklarera på nätet, tog bara några minuter för mig att räkna resepengar och sedan skriva på! Det blev en regäl slant för mina mil varje dag... Puh, jag är ju van att köra men bensinen skulle gärna få vara lite billigare men jag ska väl tänka på miljön och inte säga så egentligen... Jag kämpar på ett tag till och väntar på det där grymma lyxjobbet på nära avstånd som de kommer att tjata på mig att ta...

Sov gott!

1 kommentar:

Karin Olovsson sa...

Visst är det enkelt att deklarera. Det gäller bara att bo kvar länge och inte köpa/sälja några aktier eller fonder. :-)
Jag deklarerade under tiden jag åt frukost i söndags morse. Inte illa.