måndag 5 maj 2008

Hurra!


AIK gör 1-0 i 89 minuten och min man hoppar ur soffan och skriker allt han har! Rullar sedan runt i soffan och skriker till mig " jag blir ju sååå glad"!

Herregud, han hejjar verkligen på sitt gulsvarta lag...


Puss

1 kommentar:

Karin Olovsson sa...

Han är galen! Det har jag ju alltid sagt... eller det kanske jag glömde men jag tänkte nog så.