
Glashuset är färdigt!
Härligt!
Vi är såå nöjda och jobbar just nu med att fylla "huset" med trevliga möbler. Det är ju så typiskt när man har hittar något som man vill ha och då är det slut! Det kommer in nästa säsong fick jag till svar. Vilken tröst, det är länge till nästa säsong men nu har vi tänkt om lite och det kommer bli kanon!
Nya bilder kommer när allt är klart...

2 kommentarer:
Ser så fint ut! Nu är det bara att ta tag i nästa projekt! ;-)
Jättefint blir det. Ska bli kul att se det möblerat oxå. När det gäller vårt bygge: glasverandan är nu insidan äntligen klar (sånär som på lite mer förvaring i form av skåp), nu är det varandaräcket som kommer härnäst och mer målning och sätta in altandörr från köket och täckskivor till grunden och stuprören ska monteras och...
Skicka en kommentar