söndag 20 juli 2008

Glashuset!




Vilka killar jag har! Min man och min pappa är ju de bästa som finns så klart... De har byggt klart mycket på "Glashuset" nu och i morgon ska golvet på plats! Det blir kanonbra och vi kommer bli jättenöjda. Sedan börjar det roliga när vi ska ut och titta på möbler!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man måste ju besöka er nästan varje dag för att se förändringarna. Nu kommer det ju vara klart när vi kommer nästa gång. Det ska bli kul att se!
Kram Karin