lördag 19 juli 2008

Skitprat!

Detta hände mig i dag och jag lovar att många har varit med om samma sak! Det är så äckligt... Jag åkte på ett morgonpass på Sats i form av spinning. Roligt för jag träffade fina Jenny och fick en cykelkompis. Det var Camilla som körde så jag förstod att det skulle bli bra och svettigt!
I slutet av passet när jag var som mest trött och skulle trampa upp för den sista tunga backen, ni vet när man behöver som mest syre och andas med öppen mun långa djupa andetag för att överleva. Då är det någon som släpper en smygfis som kommer osande bakåt i salen. Eftersom jag satt på sista rad fanns det ju inget annat att göra än att fortsätta andas och det är ju så vidrigt för det luktade verkligen mycket och länge! Tur att Gustav är i kiss o bajs åldern och gärna pratar om bajskorv hela tiden.... Nog med skitprat nu, god natt!

Inga kommentarer: