
I dag tog Theo och Karin med oss på en riktigt bra utflykt! Vi åkte till Järvastaden och lekte i Mulle Mecks lekpark. Helt gratis och fantastiskt bra! Gustav sprang omkring som en yr höna för att det fanns så mycket roligt att göra... Efter det åkte vi vidare till Fjärilshuset och åt en god lunch som också kan rekommenderas, trevligt ställe! Vi gick in i regnskogen och svettades, tittade på fjärilar, fiskar, grodor och ödlor. En liten kanin på tillbakavägen... Vilken dag:-)




Gratis att kopiera den utflykten!
1 kommentar:
Jag är faktiskt riktigt bra på utflykter för treåringar om jag får säga det själv. ;-)
I dag kan jag rekommendera Spårvagnsmuseet på Söder som var riktigt roligt. Höll aldrig på att komma därifrån. Perfekt för en regning dag... fast idag var det visst soligt.
/Karin
Skicka en kommentar