tisdag 22 juli 2008

Snart OS!


Det ser mörkt ut för de svenska friidrottarna... Jag såg aldrig DN-galan men sporten i kväll kom ju nästan bara med dystra besked! Stackarns CO, synd att måsta avsluta sin karriär redan nu. Kommer Kallur att vara i form och Kluft, hur klarar hon sin nya gren? Kanske kan Stefan Holm ge oss en medalj i alla fall:-)
Vilka grenar är med i sommar-OS egentligen? Jag måste nog uppdatera mig lite om vilka andra medaljchanser vi har... Får återkomma i ämnet!
Jag tillhör i alla fall kategorin som tycker att det ska bli kul med mycket OS i tv-rutan!

1 kommentar:

Karin Olovsson sa...

Ja det såg inte så kul ut på DN galan men vi hoppas väl på OS ändå. Ska bli kul faktiskt. Får se vilka tider det är som gäller om man är vaken när svenskarna ska göra sitt.