Hur summerar vi semestern om inte allra bäst i några bilder!
BAD


Vackrare och finare vatten tror jag knappt finns. Underbart! Gustav visar upp sina simkunskaper och flyter.
PLATSER

Vackra gamla städer med smala gränder, mysigt! Vi besökte för oss tre nya ställen vilket var kul. Startade på Jelsa, åkte till Korcula och avslutade på Vis. Mycket båt och bussturer runt till öarna.
SÄLLSKAPET
MATEN

Gott oftast men man blir ju less efter ett tag... Utsökta pizzor, pasta, kötträtter och en och annan fisk eller musslor som var min mans favorit! Gott med stekt korv och spagetti när vi kom hem!

Gott oftast men man blir ju less efter ett tag... Utsökta pizzor, pasta, kötträtter och en och annan fisk eller musslor som var min mans favorit! Gott med stekt korv och spagetti när vi kom hem!
Övrigt: Människorna får tyvärr inte så höga charmpoäng av oss. Synd att de inte kan bjuda till lite mer och vara lite hjälpsamma och bara helt enkelt trevliga! Rum utan AC= helt uteslutet men ändå kämpade de med att försöka övertala oss att det är inte varmt! Tjena, det var jättejättevarmt hela tiden! Rickard som vanligtvis är värsta soldyrkaren drabbades av någon slags solsting och befann sig i skuggan hela första veckan tror jag! Sedan kom han igen och blev sig själv. Theo och Gustav skulle vi ju kunna skriva en hel bok om men den skulle nog bli tjatig! De älskar varandra ena sekunden och nästa är det fight. Gustav har nog insett att Theo är lite större och vill göra exakt som Theo hela tiden...Theo har insett att Gustav är lite mindre och är inte sen att reta honom lite... De klarar sig inte särskilt lång stund utan övervakare de busarna... Theo gillar att sitta och bygga med hinken och spaden, Gustav vill ut och simma och "nyka" som det heter när man dyker. Gustav vill inte gärna vara stilla, han hoppar och studsar och springer och leker med den boll han kan få tag på...
Rosévin var mammornas favoritdryck och papporna drack väl någon öl tror jag, kanske var det där våra kuna försvann nu när reskassan räknas av och är tom! Bara börja om och fylla den igen:-)
Det kommer väl nya äventyr?!


2 kommentarer:
Det är ju bara dyrt om man är missnöjd som vi påpekade då och då och rosévinet var vi ju riktigt nöjda med ;-).
Tack själva för trevligt resesällskap!
Kram
Det såg ju hur härligt och underbart ut som helst! Vilken fin bild på dig med staden i bakgrunden! Ha en fortsatt bra semester.
Kram Johanna
Skicka en kommentar