lördag 26 juli 2008

Pontopidan!


Pontopidan oljeljus från designonline.se ska pryda en pelare i Glashuset! Jättefin tycker jag och inte droppar det stearin fast lågan kommer att lysa så fint i höstmörkret...

Inga kommentarer: