lördag 26 juli 2008
Jamaica och Red stripe
Nyss hemkommen efter en tripp på två! Vi har haft två dagar barnfritt och i kväll kände jag att vi skulle göra ett äventyr utanför kommungränsen för att äta middag... Min syster talar varmt om Bockholmen vid Bergshamra så vi åkte dit. Supertrevlig miljö precis vid vattnet i riktig Jamaica stil. Vi åt gott och drömde oss bort till Karibien för en stund! Undrar om Karibien är värt ett besök? Det är ju klart det är men jag menar om det är det man ska välja nästa gång eller finns det andra resmål före på önskelistan? Min man sa att han hellre ville åka till alperna! Kan det bero på värmen som lamslagit vårt Svedala för några dagar?! Vi har legat vid lilla badet och haft det mysigt i dag:-) Nu väntar fortsatt vädring, korsdrag genom huset för att kunna sova...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Bra att ni kom iväg! Vi kom bara till grannarna men det var trevligt det med. Men jag håller med Cecilia. En kväll utan barn ska spenderas på en härlig restaurang.:-)
Skicka en kommentar