onsdag 16 juli 2008

Fast i inredningstankar...

Kolla in bloggen "fixa och dona" som jag har lagt in som länk under namnet inredningsblogg. Det verkar vara en riktigt fixig tjej med många bra ideér, lite väl mycket svart kanske men det är kul att inspireras av andra...
Just nu mycket inredningstankar i mitt huvud, jag skulle kunna surfa runt hur länge som helst! Sköna hem har också fina inspirationsbilder från fina hus, bland annat ett sjönära hus på Dalarö, great!
Bygget går vidare och i morgon ska taket på plats, kul!

Inga kommentarer: