onsdag 21 januari 2009

TV-program!

Såg att några andra bloggare hade tyckt till om tv-programmet Semestersvenskar... Jag måste bara tycka till om programmet som kommer efter med Laila, Bagge och Andreas. Jag tycker att det är lite kul att se men i dag tröttnade jag helt på Kim! Åk hem med dig barnrumpa... Så kanske jag inte får säga men han tycker att allt är fel och vill inte göra så osv.. Äh, jag tycker att han ska vara jäkligt glad att han har hamnat där han är i stället, det är ju inga amatörer precis som vill hjälpa honom!
Kolla nästa vecka, fortsättning följer med lipsillen Kim, det såg jag på reklamen redan efteråt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja eller hur?! Vilken lipsill. Antingen hoppar han av eller så biter han ihop och kör. Tejen (Janet) däremot verker ju hur skön som helst.
/Karin

Anonym sa...

Håller med dig Cecilia. Han får världens chans och så är han sådär. Suck!
Tycker även de var lite taskiga mot Laila. Stackare! Där stod hon med tårar i ögonen och så var det bara ett practical joke.//Johanna