måndag 6 augusti 2007

Gammal vänskap...

Gammal kärlek rostar aldrig är väl inget jag tror på men gammal vänskap rostar inte i första taget 0ch är väldigt speciell och betyder oerhört mycket för mig i alla fall. När man träffas är det som i går... Min vän Anna Göteborg som jag kallar henne på bloggen har varit här i några dagar och vi har haft det så bra! Vi pratar i det oändliga och skrattar en hel del, dricker vin och analyserar livet. Tack Anna och ni andra - glöm inte era vänner!

4 kommentarer:

Anna sa...

Tack för en mycket trevlig långhelg med mat,lek och fantastiskt trevligt sällskap! Blev lite tårögd när jag läste din blogg, blivit lite känslig på äldre dar... Nu hoppas jag att du bokat tågbiljetter så vi snart träffas igen! Idag fick jag brev från peugoet, blir bilägare på fredag! Snart kommer Johan och hämtar mig, han ska bjuda sin vän på långlunch vid havet! Jag börjar bli bortskämd! Kram Anna

Karin Olovsson sa...

Det var kul att träffa Anna som man tidigare bara känt som "Anna från Göteborg". Tack Cecilia för lunchen. De tvar skönt at tsitta i solen men det kändes lite orättvist att du lagade lunch till mig som varit barnfri hela helgen. Jag borde bjudit dig men var ju ute och for för det mesta.

Anonym sa...

Ja det är mycket trevligt med vänner,har haft en nära vän hos mig nu i snart 3 veckor dock har vi inte träffats så mycket första veckan men nu har vi verkligen kunnat umgås.Ella frågade efter henne i dag Åsa,Åsa men hon var ju inte här men gud vad jag kommer sakna henne.Det känns så tomt utan henne tänk vad snabbt man vänjer sig vid varanadra.Idag flög hon tillbaka till Malmö

Jempa sa...

Hade precis en väldigt god vän från Köpenhamn här och det kändes precis som om det var igår vi sågs.
Trotts att det ju faktiskt var ett helt år sedan.Varför ska det behöva gå sån lång tid mellan gångerna?? Ska genast boka mig en flygbiljett..weekend i Köpenhamn vore ju inte så dumt.
Vi ses..kram Jempa.