Nu gläntar vi på fönstret igen...En spännande resa har startat i vår familj. Inte till varmare breddgrader utan från tre till fyra familjemedlemmar. Följ med på resan fram till Skrållans födelse!
söndag 26 augusti 2007
Paradiset!
Nu är det dags att lägga ut några bilder från paradiset som Theo kallar det här! Att få bo på bondgård en hel helg tillsammans med sina kompisar och sedan vara en hel dag på Kolmården, det kan ju inte vara annat än paradiset...Gustav var rätt nöjd också för han fick ju köra en stor traktor!
1 kommentar:
Anonym
sa...
Tänk, det är något visst med små pojkar och traktorer. Det ser härligt ut. Här hemma verkar hösten ha tagit över, det är kallt! Är inte redo för det än...
1 kommentar:
Tänk, det är något visst med små pojkar och traktorer. Det ser härligt ut. Här hemma verkar hösten ha tagit över, det är kallt! Är inte redo för det än...
Skicka en kommentar