
Till slut fattade jag beslutet att återvända till Sats för att träna. Det blev ett lätt beslut tack vare Johanna, Tack:-) I går smög jag in genom porten för första gången och tecknade mitt avtal. De i receptionen hälsade glatt och påminde mig om att det var minsann länge sedan vi såg dig... Din bebis är väl inte så liten längre! Nja, det beror ju på hur man ser på det men han fyller snart 2 svarade jag med ett litet leende... När allt var färdigskrivet tassade jag vidare mot spinningsalen. Jag tyckte det skulle kännas skönt att dra i gång med en genomkörare! När jag öppnar dörren får jag se att spinningmagistern är Danne, helt crazy är han och tvingar en med piska och dansbandsmusik att cykla tills blodsmak infinner sig. Jag försökte att inte fokusera på Danne utan min egen cykeltur. Det gick väl sådär, det är så lätt att dras med i hetsen och sista låten skulle vi sjunga med och jag var så glad att det snart var slut så jag klämde i på "i natt är det du, i natt är det jag nananan minsta motståndets lag nanana.... Jag kände mig jättepigg & glad när jag åkte hem!
6 kommentarer:
Bra jobbat Cia!
Jag har sett dig på spinningcykeln alldeles för många gånger och vet att du aldrig ger upp...
Bra jobbat Cecilia! Skulle gärna hört sången. Det gör du ju inte så ofta. Nu längtar jag tillKolmården i helgen. Vi ses på fredag.
Jag säger bara: -Bra jobbat, Cecilia! Kul att du fick en sån genomkörare, Danne är grym.
Vi ses på måndagkväll!
//Johanna
Nu blir jag också sugen att återvända till SATS! Kanske du kan dra med mig när vi har flyttat?
Vi ses i Norrköping imorgon!
Kram
Jag började jobba idag och efter en dag med Wanja och Gudrun som konstant pratar med de nya textillärarna (eftersom de förstnämnda går i pension denna termin) kändes det väldigt skönt med en joggingtur i den friska kvällsluften. Nu ska jag sätta mig med en kopp te, pigg och glad...
Toppen bra jobbat!!
Har själv kommit igång efter semestern och det känns såå skönt!
Var på Dannes pass i lördags å du må tro vad jag trampar när han spelar Black Jack, gud så kul man har.Var på Johannas "core" pass i söndags.. hon e´så grym som instuktör!!
Vi ses på SATS..
//Jempa
Skicka en kommentar