Som rätt ny bloggare måste jag säga att det är kul! Helst nu under ledigheten då tiden finns. Jag tar med mig kameran ut oftare nu också vilket är bra... Som bloggare undrar man bara vem dem är, alla de som gör att räkneverket tickar framåt! Tur som den att jag fixade med en räknare i alla fall annars hade nog denna blogg varit nedlagt, stendöd för länge sedan eftersom jag då hade trott att inte en jäkel läser det jag skriver.. Detta betyder inte att jag vill att hela världen ska se min blogg eller att jag förväntar mig långa utlägg av alla som kollar in. Jag är bara sååå nyfiken och vill så gärna veta vilka ni är!
Min utmaning till er i denna stund är att när du läst klart detta, klicka vidare på kommentarer och skriv bara något, ett litet message kan du bjuda på!!
Puss!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
9 kommentarer:
Självklart kan jag kommentera, jag kollar lite nyheter och bloggar till morgonkaffet.
Tack för i går! Gott och trevligt sällskap!
Bra att Kenneth är borta så vi fick god bulgursallad och köttfärsbiffar med kanel! ;-)
Hej Cia! Nu är vi i sthlm, som du kanske vet om du kikat in hos mig på senare tid. Aitter hos Johannes syster och kollar vad som händer i bloggvärlden. Vi kommer nog till Sigtuna på lördag om allt går som det ska, kanske ses vi då. Annars får ni ha det så bra, jag ska "titta till" sig då och då. Kram Hanna
Hej!
Jag läser din blogg så ofta jag kan! Du är så flitig att skriva.
Kram kram
Hej Cia !
Läser också din blogg och tycker det är trevligt. Kul att hänga med om hur du och din familj har det.Nu är jag lite dålig på det här med att skriva kommentar, har ej gjort det tidigare så jag hoppas jag gör rätt. Väntar med spänning på nästa blogginlägg.
Kram Ulle
Puss på dig själv!
Kom hem från semestern, med både dalahästar (till barnen, med namn på förstås) och keramik från Nusnäs, nu ikväll och det var så roligt att få läsa tre nya inlägg av min favoritbloggare...
Vänta nu! Dalahästar görs i Nusnäs och keramiken kommer från Nittsjö, rätt ska vara rätt. Man är ju lärare, även under sommarlovet.
kram på dig!
Hej, vad kul att höra av er som man inte träffar så ofta, till exempel Malin och Ulle. Fortsätt höra av er så jag kan följa er också!
Kram, kram
Hallå där!!
Klart att jag är inne och läser din blogg då och då!Villket kanon jobb och villka fina bilder.
Vet inte när/hur jag skulle få tid över till nått liknande. Kanske när jag blir stor och får barn.hi,hi! Uppenbarligen finns det tid fast man har barn eller?
Hälsa familjen, kram Jempa.
Skicka en kommentar