Läste Karins blogg och såg hennes avslöjande angående sommaren... Det blir ju lite sjukligt att ständigt tänka på resor men det är ju så kul! Alla vet ju att förra sommaren var usel. Det var inte många soldagar på hela sommaren och det kändes tungt när hösten kom... Därför bestämde jag och Karin att stå väl rustade inför sommaren 2008! Vi skulle minsann boka en resa i god tid för att veta att åtminstone två veckor ger sol & bad. I god tid var tydligen för ett tag sedan, folk är lite galna och har redan bokat mycket av sommarens utbud men vi tänker väl likadant allihopa. Fixaren Karin surfade intensivt och resultatet blev flygbiljetter till Split i Kroatien. Där är det vackert och alldeles klart vatten. Ingen sand i hela packningen och fortfarande lite billigare än Spanien och Italien. Det blir ryggsäckarna på och killarna i släptåg, ut på nya äventyr:-) Det känns toppen att ha det att se fram emot under våren. Hurra!

Slatni Rat, en häftig strand som vi säkert kommer att besöka!
2 kommentarer:
Hej och gott nytt år!
Har hört att Kroatien ska vara så vackert, blir säkert superbra. Vi åker till Bulgarien i juni (direktflyg från Sundsvall vilket var en av anledningarna). Olivia tycker att det ligger lite för långt fram...
Ha en skön sista dag på jullovet imorgon. Vi ska på utflykt med några kompisar, du vet man vill ju vrida ur det sista av ledigheten.
kram Malin
Jag var tvungen att skriva en blänkare på bloggen trots att man känner sig lite knäpp. Är det ett sjukligt beteende att man alltid måste boka in en resa dirket när man kommer hem från en...?:-/
/Karin
Skicka en kommentar