torsdag 31 januari 2008

Gott och blandat

Samlade och blandade tankar så här på kvällskvisten en torsdag...Ligger i soffan och slöar, har dammsugit i dag för att vara "klar" inför helgen. Tänk vad skönt att komma hem i morgon och fredagsmysa direkt!

Längtar efter: 1.snö och vinter 2.städhjälp 3. sportlovet

Blir glad av: 1.Gustav 2.ett svettigt träningspass 3.tulpaner

Måste ha: 1.en Isatavla 2.ett överkast 3.en ny bil

Positivt på jobbet: 1.Eva, min närmsta kollega 2.mina intressanta samtal med chefen 3.barnens framsteg

Ser fram emot: 1.Vår bröllopsdag 2. påsken 3. sommaren

Vill inte: 1.vara så trött 2.att det ska regna varje dag 3.vara chokladsugen

Utropstecken i köket (!): 1.Ikeas nya vattenkanna 2.vår nya stekpanna 3.Jag har städat skafferiet

Godsaker: 1.Pinjenötter 2.fruktsallad, passionsfrukt 3.frukost knäckebröd

Februari (?): 1. Kortaste månaden 2.Alla hjärtans dag 3.vecka 9

1 kommentar:

Karin Olovsson sa...

Härligt inlägg! Massa positiva saker.
Ser fram emot lördagkväll. Hoppas vi får revanch på killarna.