I dag går tankarna till Thailand och Johan och Jennys bröllop! Det är så lätt att drömma sig tillbaka till den där magiska stunden på stranden. Solen på väg ner och en himmel i skiftande rosa-lila färger. Där stod vi och tittade ut över det vackra havet och levererade fina ord till varandra! Det känns lite sorgligt att man bara får vara med om det en gång! Jag får väl ta fram filmen och näsduken i bland för att minnas... Ser med spänning fram emot att få se bilder på bloggen de uppdaterar oss här i Sverige med. De är så duktiga på att skriva och visa bilder så det känns nästan som om vi varit med lite grann ialla fall... Den ligger som en länk så kika gärna in om ni blev nyfiken!
Tiden går så fort och snart är det vår första bröllopsdag! Det måste ju firas...

Grattis Edwin 2 år!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar