söndag 13 januari 2008

Stockholm i mitt hjärta...



Nu har vi spelat vårt nya spel Stockholmsspelet!! Det var ju ingen lätt uppgift för mig, norrländskan som skulle tampas med tre stockholmare... Men jag hade en säker lagkamrat och det hela gick rätt bra. Spelet var kul men ganska svårt... Ingen av oss har så bra koll på att åka kommunalt i stan, vad heter den och den bussen?? Jag får se till att bli turist i min egen stad till sommaren för det finns många platser jag inte känner igen! Min lagkamrat visade sig även vara gammal klasskompis med han som har gjort spelet. Karaktärerna= spelpjäserna var bilder på hela hans familj så det var lite kul och vi fick lära känna pjäserna lite närmare!

Ett aktivitetstips till nästa helg, spel är kul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!
Vill bara önska en trevlig helg. Jag jobbar heltid januari, vilken omställning mot att inte jobba alls... På lördag kommer min kusin med barn och hälsar på mig. Kidsen är nyfikna på pokemonkort och wiispel som inhandlats i Thailand. Kan bli en stor besvikelse! Kram